Καζίνο και Πόκερ

Διαδικτυακά καζίνο και Μάρκετινγκ

online καζίνο

Ο τζόγος στο διαδίκτυο ξεκίνησε πριν από 20 χρόνια με την ίδρυση του πρώτου online καζίνο το 1994. Στις μέρες μας, ο διαδικτυακός τζόγος έχει ετήσια κέρδη που ξεπερνάνε τα 40 δις δολάρια τον χρόνο και είναι μια από τις πιο γρήγορα αναπτυσσόμενες βιομηχανίες στον κόσμο. Το μάρκετινγκ και οι σύγχρονες μέθοδοι διαφήμισης έχουν βοηθήσει ξεκάθαρα στην διάδοση της δημοτικότητας των διαδικτυακών καζίνο. Ποιες είναι όμως οι τακτικές και οι στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζουν τα online καζίνο; Συνεχίστε να διαβάζετε για να μάθετε πως μπορούν τα πιο δημοφιλή παιχνίδια μιας σελίδας να γίνουν μέρος μιας προωθητικής ενέργειας, και ποιες είναι οι πιο συχνές τεχνικές μάρκετινγκ των μεγαλύτερων ονλινε καζίνο.

Κατασκευή ενός καλοσχεδιασμένου και λειτουργικού site

Βασική στρατηγική μάρκετινγκ που εφαρμόζεται από όλες τις επιχειρήσεις με online παρουσία είναι φυσικά η δημιουργία ενός όμορφου, καλοσχεδιασμένου και πλήρως λειτουργικού site. Αν η ιστοσελίδα έχει το οποιοδήποτε πρόβλημα που θα δημιουργήσει θέματα στην πλοήγηση του παίκτη/χρήστη, τότε είναι σίγουρο ότι αυτός θα αποχωρήσει και δεν θα επιστρέψει πάλι. Μια σωστά διαμορφωμένη πλατφόρμα, με ωραία γραφικά και μοντέρνο σχεδιασμό που λειτουργεί όπως πρέπει και είναι εύκολη στην πλοήγηση είναι το πρώτο βήμα σε όλες τις στρατηγικές μάρκετινγκ των διαδικτυακών καζίνο. Οι χρήστες πρέπει να μπορούν να κάνουν γρήγορα και εύκολα μια αναζήτηση, να πλοηγηθούν στον κατάλογο με τα παιχνίδια χωρίς πρόβλημα και να βρουν αυτό που ψάχνουν σε πολύ 3 κλικ από την ώρα που θα μπουν στην σελίδα.

  • Δεδομένου ότι πολλοί παίκτες πλέον χρησιμοποιούν το smartphone τους πολύ περισσότερο από ότι το λάπτοπ τους, είναι επιτακτική ανάγκη η σελίδα να τρέχει γρήγορα και χωρίς πρόβλημα και στις mobile συσκευές. Το ίδιο ισχύει φυσικά και για τα τυχερά παιχνίδια του καζίνο.

Mobile και πρόσβαση από τις κινητές συσκευές

Η σημασία της παροχής υπηρεσιών και σε συσκευές mobile δεν μπορεί να παραληφθεί, ειδικά αν σκεφτεί κανείς ότι η συντριπτική πλειονότητα των ατόμων στον δυτικό κόσμο έχει στην διάθεση του ένα smartphone. Το mobile gaming είναι αποδεδειγμένο ότι θα είναι ένα από τα μονοπάτια που θα ακολουθήσει το μέλλον των διαδικτυακών καζίνο. Τα νούμερα μιλάνε από μόνα τους και είναι προφανές ότι οι παίκτες χρησιμοποιούν πολύ συχνά τα κινητά τους τηλέφωνα για να παίξουν τυχερά παιχνίδια ή να πλοηγηθούν σε μια ιστοσελίδα ενός καζίνο. Έτσι, είναι σημαντικό το καζίνο να λειτουργεί ομαλά και χωρίς κολλήματα στο mobile, με ελάχιστη απόκλιση στις ταχύτητες που έχει η σελίδα από έναν υπολογιστή. Ακόμα, τα καζίνο ακριβώς επειδή γνωρίζουν όλες τις παραπάνω πληροφορίες, φροντίζουν να έχουν και παιχνίδια που να είναι προσβάσιμα από το κινητό ή το τάμπλετ. Με λίγα λόγια, η βασική στρατηγική μάρκετινγκ που χρησιμοποιείται είναι η προσαρμογή και διαμόρφωση μιας σελίδας που να λειτουργεί εξίσου καλά σε κάθε συσκευή.

Μπόνους, προσφορές και προωθητικές ενέργειες στα παιχνίδια

Ένα από τα πιο βασικά εργαλεία μάρκετινγκ που έχουν στην «φαρέτρα» τους τα διαδικτυακά καζίνο είναι τα πολλαπλά μπόνους, οι προσφορές και οι διάφορες προωθητικές ενέργειες που κάνουν κατά την διάρκεια του χρόνου. Συγκεκριμένα, το μπόνους εγγραφής και κατάθεσης θεωρείται το πιο κλασικό από όλα αυτά, και δεν υπάρχει ονλινε καζίνο που να μην δίνει κάποιο μπόνους ή δώρο με την ολοκλήρωση της εγγραφής και την πρώτη κατάθεση χρημάτων στην πλατφόρμα. Ακόμα, σε αυτή την κατηγορία ανήκουν και τα πλούσια δώρα και οι προσφορές σε συγκεκριμένα παιχνίδια, όπως τα δωρεάν γυρίσματα σε συγκεκριμένα φρουτάκια ή προωθητικοί κωδικοί και κουπόνια για διπλασιασμό κερδών κλπ.

Δημοφιλή παιχνίδια και προσθήκες νέων παιχνιδιών

Όσο καλό και αν είναι το site ενός καζίνο και όσο συμφέρουσες και αν είναι οι προσφορές τους, αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι προφανώς η συλλογή και τα τυχερά παιχνίδια που παρέχονται. Τα καζίνο προμοτάρουν τα πιο δημοφιλή παιχνίδια τους που γνωρίζουν ότι προτιμώνται από την πλειονότητα των παικτών. Έτσι, τα πιο διάσημα παιχνίδια έχουν ειδική κατηγορία που είναι εύκολα προσβάσιμη και περιεκτική. Ακόμα, τα καζίνο που εφαρμόζουν μια οργανωμένη στρατηγική μάρκετινγκ, φέρνουν συχνά νέα παιχνίδια, κάνουν συνεργασίες με τις μεγαλύτερες εταιρείες κατασκευής λογισμικού τυχερών παιχνιδιών και προμοτάρουν τις νέες προσθήκες σε όλα τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης που διατηρούν λογαριασμούς.

Social Media και blogging

Είναι αδιανόητο για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται online να μην έχει λογαριασμούς στα βασικότερα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, όπως το Facebook, Twitter, Instagram και YouTube. Πράγματι, τα μεγαλύτερα καζίνο χρησιμοποιούν ενεργά τα social media για να αλληλοεπιδράσουν με τους παίκτες τους, να προωθήσουν νέα παιχνίδια, προσφορές και μπόνους αλλά και να πραγματοποιήσουν διαγωνισμούς για να αυξήσουν το κοινό τους και να προσελκύσουν νέους πελάτες. Ομοίως, η δημιουργία ενός blog με άρθρα σχετικά με τα παιχνίδια της πλατφόρμας, αλλά και οδηγούς με συμβουλές παιχνιδιού κλπ., μπορεί να δώσει ένα ακόμα push στην δημοτικότητα του καζίνο. Έτσι, οι περισσότερες ιστοσελίδες τζόγου έχουν και μια ξεχωριστή σελίδα που λειτουργεί ως blog και ανεβάζουν επιπλέον υλικό που μπορεί να θέλουν να διαβάσουν οι παίκτες τους.

Δημιουργία ενός newsletter

Με την εγγραφή σας σε ένα διαδικτυακό καζίνο θα δείτε ότι πολλές φορές σας ζητάει αν θέλετε να εγγραφείτε και στο newsletter για να λαμβάνετε σε e-mail νέα και προσφορές σε διάφορα παιχνίδια. Το newsletter είναι μια από τις στρατηγικές μάρκετινγκ που εφαρμόζει το ονλινε καζίνο, ούτως ώστε να επικοινωνεί και να προωθεί παιχνίδια στα μέλη του. Ακόμα, πολλές φορές οι παίκτες λαμβάνουν και κωδικούς ή μπόνους στο newsletter ειδικά σε παιχνίδια που φαίνεται ότι παίζουν πάρα πολύ ή σε παιχνίδια που έχουν συνεχόμενες νίκες. Τα newsletter είναι ένας καλός τρόπος για να κρατήσουν τα καζίνο μια πιο στενή επαφή με τους παίκτες και να τους ενθαρρύνουν να συνεχίσουν ή αρχίσουν πάλι το παιχνίδι τους.

Πρόσφατα σχόλια